Jak zamówić i opłacić przesyłkę zagraniczną?

Przewozy kurierskie

Polskie sklepy internetowe coraz częściej decydują się na ekspansję działalności na rynki zagraniczne. Muszą przy tym nawiązać współpracę z firmą kurierską, która będzie dostarczała przesyłki do wybranego kraju. Taką usługę dla klientów biznesowych oferuje DHL Parcel.

Trzy opcje wyboru

DHL Parcel proponuje klientom biznesowym możliwość nawiązania stałej współpracy, na podstawie umowy.

  • DHL PARCEL CONNECT – przesyłki do Unii Europejskiej, o przewidywanym czasie doręczenia w ciągu 2-4 dni;
  • DHL PARCEL INTERATIONAL – przesyłki drogowe realizowane do wybranych krajów Unii Europejskiej, o przewidywanym czasie doręczenia 3-7 dni;
  • DHL PARCEL RETURN INTERNATIONAL – usługa adresowana do tych internetowych sprzedawców, którzy chcą oferować klientom zwrotu towaru z wybranych krajów Europy.

Charakterystyka przesyłek

Przesyłki w DHL PARCEL CONNECT są jednoelementowe, o wadze do 31,5 kg. Ich maksymalne wymiary w ramach przesyłki standardowej mogą wynosić w centymetrach: 120x60x60. Nadanie i doręczenie odbywa się w systemie „od drzwi do drzwi”, ale z wyłączeniem Estonii, Danii, Finlandii, Litwy, Łotwy i Szwecji. W tych krajach adresat odbiera przesyłkę w lokalnym punkcie Partnera DHL Parcel. Nadanie przesyłki odbywa się wyłącznie w dni robocze, a jego zamówienie i wydrukowanie odpowiedniej etykiety na paczkę są możliwe za pomocą aplikacji dHL24, DHL eCas lub DHL24 WebAPI.

W przypadku przesyłek realizowanych w ramach DHL PARCEL CONNECT, istnieje możliwość elastycznego sposobu doręczenia paczki, między innymi do rąk własnych adresata, do rozbudowanej sieci punktów partnerskich DHL Parcelshop lub do automatów paczkowych DHL Parcelstation.

W ramach w DHL PARCEL CONNECT klient może wybrać usługi dodatkowe, m.in.

  • pobranie i zwrot należności,
  • potwierdzenie doręczenia,
  • pobranie i zwrot należności.

DHL PARCEL INTERNATIONAL obejmuje przesyłki jednoelementowe o wadze maksymalnej do 30 kg oraz o wymiarach do 100x50x50 cm. Nadanie i doręczenie odbywa się w systemie „od drzwi do drzwi”, ale z wyłączeniem Bułgarii, Grecji , Rumunii, Hiszpanii, Cypru.. W tych krajach adresat odbiera przesyłkę w lokalnym punkcie operatora pocztowego.

Nadanie przesyłki odbywa się wyłącznie w dni robocze, a jego zamówienie i wydrukowanie odpowiedniej etykiety na paczkę są możliwe za pomocą aplikacji dHL24, DHL eCas lub DHL24 WebAPI.

Dodaj komentarz